Rosewood Sudden Death and Shades Deep
S1, A19: Villa och Rosewood blir förbryllade när en lokal musiker plötsligt faller död i sin studio utan någon urskiljbar dödsorsak. Under tiden anlitas Mitchie för att undersöka Ericas saknade år.