Veep Tears
S1, A8: Vicepresident Selina Meyer reser till Ohio för att ge sitt stöd i guvernörsvalet, men välkomnas inte så varmt som hon hade hoppats efter den senaste opinionsundersökningen. Det hela gör henne väldigt känslosam.