True Blood Thank you
S7, A10: Del 10 av 10. Thank you. Sookie funderar kring framtiden med eller utan Bill. Eric och Pam startar ett nytt företag, medan Sara nu står inför sina handlingars konsekvenser. I rollerna: Sam Trammell, Ryan Kwanten, Alexander Skarsgård, Rutina Wesley, Anna Paquin, Stephen Moyer m.fl.