S3, A9: Det är Thanksgiving hemma hos familjen Baxter, och Mikes pappa Bud överraskar alla när han berättar om sina planer att öppna en marijuanabutik. Mika velar över att visa sitt stöd för sin pappa och att ifrågasätta det budskap som verksamheten kan ge till familjen.