S2, A10: Kvarteret sörjer en bortgången artist. Toni ber Colson om insiderhjälp. Sonny blir förälskad på kajen. Janette får ett nytt smeknamn. Sofia frestas på jobbet. Antoines skryt kostar honom en sångare. Delmond och Albert åker söderut för att spela in skivan.