Entourage The Bat Mitzvah
S2, A10: Vince avslöjar sina riktiga känslor för Aquagirl och alla grips av panik. Aris partner Terrance dyker upp igen och Eric slösar pengar på en investerarkostym. Drama och Turtle har stort hopp om Little Miss Aris bat mitzva.