Entourage The Big Bang
S8, A6: Efter intervjun försöker Vince ställa allt till rätta med journalisten Sophia Lear. Ari får en kalldusch av advokaten gällande skilsmässan, Eric får en oväntad gåva, och Drama visar solidaritet.