S6, A12: Claire blir ursinnig när grannarna ställer sin båt på deras gräsmatta och det hela utvecklar sig till ett krig. Jay pottränar Joe men Gloria tycker inte att han är redo än. Cameron går bakom ryggen på Mitchell och tar med Lily till clownskolan.