S4, A10: Nate ger Maya en chans att ta farväl av Lisa på minnesgudstjänsten, och det bjuds på en del överraskande avslöjanden. David och Keith inspireras av ett homosexuellt par som gifter sig, George går med på Ruths äktenskapsvillkor.