NYPD Blue The Brothers Grim
S11, A18: Haywood öppnar upp ett gammalt mordfall. Sipowicz och Clark utreder ett mord på en man vars bror jagades av en prisjägare. En fånge som gett bort sitt barn vill nu ha det tillbaka.