Boston Legal The Cancer Man Can
S2, A11: Denny blir förälskad i en kvinna på en välgörenhetsmiddag medan Denise börjar dejta en cancersjuk klient. Alan försöker hjälpa en ung advokat ta sig upp på advokatbyråns näringskedja.