S3, A7: Årets välgörenhetsgala stundar. Varje medlem av familjen auktioneras ut, vilket resulterar i oväntade kombinationer på gott och ont. Cyrus inleder en plan för att behålla sin krona, medan Liams och Roberts välgörenhets-boxningsmatch blir personlig.