New Girl The Decision
S5, A8: Reagan orsakar bråk mellan Nick och Winston när hon säger att hon är beredd att gå till sängs med en av dem. När Schmidt och Cece är ute för att titta på bröllopslokaler träffar han på sin gamla rival Benjamin från universitet.