Blue Bloods The Devil You Know
S8, A21: Frank försöker få ett telekom-bolag att lämna ut viktig information om en misstänkt terrorist. Jamie och Eddie försöker hitta en kvinna som kidnappat en nyfödd bebis. Erin får information om ett eventuellt kommande lönnmord.