Agents of S.H.I.E.L.D. The Dirty Half Dozen
S2, A19: Gonzales och Coulson måste hitta ett sätt att lägga sina olikheter åt sidan och jobba tillsammans mot Hydra, även om det betyder att de måste slå sig ihop med någon de inte litar på.