Bones The Double Trouble in the Panhandle
S4, A12: Ett siamesiskt tvillingpar som arbetade på cirkus dör under mystiska omständigheter. Booth och Brennan går undercover som en knivkastarduo, och tvingar Booth att konfronteras med en clown.