S6, A1: Efter att Walker fångar JW McLain, en marinkårsofficer på bondpermis som är uppfylld av sitt behov att hämnas på Jack Garrett, mannen som är ansvarig för att ha mördat hans storasyster, lyckas McLain fly ur fångenskapen.