Flashpoint The Fortress
S2, A6: En bankanställd vars fru hålls som gisslan hackar sig in i bankens system för att stjäla pengar för att betala kidnapparna, men fallet tar en oväntad vändning när han inser att hans egen bror kan vara inblandad.