The Geek Interpreter
S6, A19: Holmes och Watson kämpar mot klockan för att hitta en försvunnen kvinna. Men snart blir Holmes tillsammans med sina vänner och tillförlitliga matematikexperter polisens huvudmisstänkta i fallet.