The Help
S5, A6: Gloria anlitar en nanny som verkar vara för bra för att vara sann. Frank har varit nedstämd den sista tiden och Jay och Phil försöker få honom på bättre humör. Mitchell och Cameron anlitar Pepper för att hjälpa dem att planera sitt drömbröllop.