Castle The Human Factor
S5, A23: När inrikessäkerhetsdepartementet förseglar en brottsplats där en bilbomb har exploderat får Castle och Beckett två mysterier att reda ut: vem mördade offret och varför försöker federala agenter ta över fallet?