The Americans The Magic of David Copperfield V: Frihetsgudinnan försvinner
S4, A8: Familjen Jennings situation närmar sig bristningsgränsen då både Philip och Elizabeth måste hantera lojala agenter. Kommer de att klara det med sin patriotism - och förnuftet - intakt?