The Maserati Does 185
S2, A2: Vince ställer upp i någon annans drömprojekt och Eric låter motvilligt en modell "ta hand om honom". Turtle ljuger för att få en tjej, Drama har vad-avundsjuka och Ari är eld och lågor över "Aquaman"-manuset.