Criminal Minds: Beyond Borders The Matchmaker
S1, A9: En amerikansk flicka rymmer för att träffa sin pojkvän i Turkiet, men International Response team misstänker att hon har blivit lurad av någon som utger sig för att vara pojkvännen.