The New Rachel
S4, A1: I säsongens första avsnitt tävlar medlemmarna i New Directions mot varandra om att bli körens nästa stjärna. Under provsjungningen presenteras en ny grupp studenter. Däribland Marley (Melissa Benoist) och Pucks halvbror Jake Puckerman (Jacob Artist). Rachel (Lea Michele) får en besvärlig start på NYADA. Hon har svårt för att göra sin krävande danslärare Cassie (Kate Hudson gästspelar) nöjd. Hon träffar också den stiliga och förnäma Brody (Dean Geyer).