The One Percent Solution
S2, A16: Gamla spänningar väcks till liv när Sherlock samarbetar med sin tidigare kontaktperson på Scotland Yard inspektör Lestrade. Tillsammans försöker de avslöja vem som ligger bakom en bombning.