Vänner The One With the Hypnosis Tape
S3, A18: Phoebe blir bestört när hennes bror vill gifta sig med en dubbelt så gammal kvinna. Monica jobbar som servitris och får saftigt med dricks av en beundrare. Ett hypnosband får Chandler att bete sig som en kvinna.