The Q Word
S2, A19: Nolans, Chens och Wests rookie-år börjar lida mot sitt slut och deras överordnade pressar dem till max för att utvärdera om de är helt redo för jobbet. Samtidigt får teamet fram avgörande bevis efter att en kollega är med om en skjutning.