The Rat Prison Break
S1, A14: Michael försöker men misslyckas att fördröja Lincolns avrättning genom att manipulera den elektriska stolen. Veronica och Nick driver en gravöppning för Terence Steadmans kropp och Lincolns tid rinner ut.