The Irrational The Real Deal
S1, A7: Alecs första dejt med Rose förvandlas till en 24-timmarsutflykt när de får ta sig an en utredning som involverar ett förfalskat mästerverk. Marisa och Kylie försöker återuppliva sin vänskap.