New Girl The Right Thing
S4, A19: Jess känner sig manad att gå på en minnesstund för en som hon gick ut på dejt med ett par gånger. Nick och Schmidt vill bli delägare i Mikes bar och Schmidt ber om pengar av sin mamma. Winston vill börja umgås med Aly men hon är inte intresserad.