S6, A1: Medan hjältarna ger sig av för att stoppa Hyde får Emma en mystisk biverkan. Regina och Zelena firar sitt nyfunna systerskap genom att bli rumskompisar, medan Rumple försöker befria Belle från sömnförbannelsen.