Entourage The Script and the Sherpa
S1, A5: Vinces kärleksaffär med veganen Fiona och hennes vänskapsförhållande med en LA-sherpa bidrar med oväntad karma. Eric pushar för ett nytt manus, Drama oroar sig för att vännernas nya förhållanden ska sätta käppar i hjulet och Turtle idkar byteshandel.