S3, A10: Bosch obevekliga jakt i Meadowsfallet närmar sig klimax. Bosch och Edgar pratar om en överraskande upptäckt. En oväntad besökare dyker upp hos Bosch och Maddie. Harry får veta att hans bakgrund är långt ifrån klargjord.