Agents of S.H.I.E.L.D. The Singularity
S3, A18: S.H.I.E.L.D. står omskakat och försvagat när Hive fortsätter att få over Omänskliga på sin sida. Agenterna Fitz och Simmons följer ett spår som kan stoppa den galne Omänsklige en gång för alla.