S1, A20: Sydney och Vaughn stämmer möte med Mr Sark för att kunna fånga Khasinau, men Sydneys täckmantel är på väg att avlöjas när en SD-6-representant skickas ut för att stoppa utbytet. Will får reda på vem en av hans kidnappare är, och Emily Sloanes redan utsatta liv hotas ytterligare av det hon avslöjar för Sydney.