Entourage The Sundance Kids
S2, A7: Eric fixar ett möte med en studiohöjdare på Sundance-festivalen och får ett erbjudande åt Vince som kanske är för bra för att avböja. Ari manar till försiktighet, men Vince vill köra hårt. Turtle och Drama vill inte dela.