S2, A2: Carrie tvingas flytta. Alex utökar sina asträngningar för att hitta pengarna som stals i kasinokuppen. Siobhan återupplever en mardröm, när hennes ex-make, Breece Connors, dyker upp. Lucas gör en gentjänst åt Proctor.