Justified This Bird Has Flown
S4, A4: Raylan tar hjälp av Rachel (Erica Tazel) i jakten på Lindsey och hennes svartsjuke före detta man (Robert Baker). Boyd vill se till att Ellen May (Abby Miller) aldrig yttrar något om brotten som hon har bevittnat.