Ghost Whisperer This Joint's Haunted
S4, A12: Melinda och Sam åker på en resa in i Sams förflutna och råkar ut för allt från slagsmål i barer till påfrestande spöken. Till slut står Melinda öga mot öga med det största hotet mot hennes romantiska drömmar.