This Is Us Three Sentences
S1, A13: Toby hjälper Kevin med en stor romantisk gest. Kate gör en ny plan och Randall hjälper William med hans saker-att-göra-innan-man-dör-lista. Jack och Rebecca har fullt upp med tre olika födelsedagsfiranden.