Tractor Man
S2, A10: Under en politisk protest i Washington D.C. parkerar en missnöjd bonde sin sprängmedelsfyllda traktor nära finansdepartementets byggnad, vilket tvingar Lightman och hans team att ta ett beslut som kan få dödliga konsekvenser. Samtidigt fastnar en tredjeklass som är på studieresa på Lightman-gruppens kontor och Loker måste agera barnvakt.