S1, A21: Phils pappa kommer på besök med en hund som sällskap. Claire anar att något inte är som det ska. Efter att Jay och Gloria tagit med Manny på en skräckfilm får det konsekvenser de inte räknat med. Cameron hoppar in som vikarierande trummis.