NYPD Blue True Confessions
S1, A4: Kelly slutar på sitt extrajobb när han får reda på att hans rika chef slår sin fru. Senare talar Kelly på hyresgästsmötet om farorna att ha en pistol som skydd. Tyvärr förändrar detta inte mycket för hyresgästen i 4B.