Justified Truth and Consequences
S4, A3: Raylan (Timothy Olyphant) får reda på obehagliga saker om sin flickvän Lindsey (Jenn Lyon) och hennes våldsamme före detta man. Boyd (Walton Goggins) försöker övertala en ormtjusande predikant och hans syster att lämna Harlan.