S1, A11: Frank ska utstationeras om tre dagar, och trots att Denise uppmanar honom att träffa Jeremy innan han åker, så är det ett oavsiktligt möte med Amanda som får honom att göra det. Där konfronterar Frank sin son med att han slagit Denise, men inser snart att övergreppet härrör från hans egen frånvaro som far i Jeremys liv. Roland bekänner slutligen sitt engångsligg.