Lie to Me Truth or Consequences
S2, A2: Zoe anlitar Lightman-gruppen för att undersöka en fotbollsstjärna från universitet som anklagats för en våldtäkt. Foster och Loker besöker en religiös förening för att avgöra om det är en farlig sekt.