Prison Break Tweener
S1, A9: När Abruzzi degraderas i fängelsehierarkin äventyras hela flyktplanen. T-Bags senaste relation surnar så han ger sig på en ny och Michael slits mellan att vilja skydda den nya killen samtidigt som han fruktar att T-Bag kommer att avslöja flyktplanerna för vakterna. Följderna för dubbelmordet, sätter LJs liv på spel.