NYPD Blue Unamerican Grafitti
S2, A16: Simone och Sipowicz försöker spåra upp två italienska män som dödat en ung latinamerikansk graffitimålare i stadsdelen Lilla Italien. Trots att de gjort slut hjälper Medavoy en av Donnas före detta när hans bil vandaliserats.