S4, A6: Sökandet efter Sheehan trappas upp allteftersom pressen stiger för att lösa mordet på Elias. Insatsstyrkan väntar på att teknikerna ska bekräfta deras misstanke. Edgar och Bosch har ett inofficiellt "sidoprojekt i San Gabriel Valley. Billets och Dets. Crate och Barrel svarar på en misstänkt smitningsolycka i Hollywood.